april april.

Från & med igår fick jag lov, herregud så skönt. men hade nog kunnat pina mig
igenom en vecka till & haft lov samtidigt som alla andra, men men. Igår i skolan
kom Loreal, sen hade vi lästid, mentor och jag historia. Vi kom fram till att vi på
detta lov ska hitta på nånting, så jag,fanny,ida & solveig ska förhoppningsvis
ta oss i kragen o hitta på något. Man fick ju även lägga ett och annat skämt igår.
som jag lyckades riktigt bra med, vissa blev rädda, andra glada. haha. sånt är kul.
 Igår kom även inbjudan till donken festens 10 års jubeleum uppe på mobergs, det
ska bli kul. Sen spelade jag innebandy, och det gick as bra. kände ingenting alls så yes!
lovade även tjejerna att komma ner och träna fotboll nästa vecka, så så
får det bli. Idag ska jag städa, och sen hem till fab, klippa och färga hans mamma och
hinna införskaffa en present till sandra som fyller arton år imorgon. Ha en trevlig dag.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0