this is our fate, im yours.

Imorse begav oss jag, pappa, farmor & farfar iväg på en roadtrip. haha.
Jag skulle övningsköra och dem orkar inte köra nu för tiden så passade
på att följa med, först åkte vi till väddö, till stugan och kollade där, hittade
våra Allsångs häften, jäklar alltså. och sen åkte vi till Grisslehamn, handlade
fisk, och där var vädret helt urdåligt, sen åkte vi och handlade blommor mm.
och sen tillbaka till Älmsta, käkade och sen åkte vi till Skebo till nån slakteri
handel, äckligt vare iaf, och sen åkte vi hem. så idag har jag kört dryga 15 mil.
och min fot är helt bortdonnad. & det bästa med dagen var att det gick så
jävla bra plus att min älskade farmor är bäst, hon hade köpt med sig
Elizabeth Arden Eight Hour Cream Skin & Lip Protectant. som jag har velat
köpa hur länge som helst nu, men har inte haft dom pengarna. Fan vad bra.
så ikväll ska jag fira dagen med ett jympa pass, känner mig hurtig så då
är det bäst o passa på.  Nu ska jag ut o sätta mig i solen ett tag innan träningen.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0