two days.

Har ni sett "reklam bilderna" på GB gubben med sin flamma? Med rubriken
" Let's fall in love" hittade ingen bild, men är tvungen o skriva att den är skit söt.

  • Jag har fått fina komplimanger.
  • Kommit fram till att Harri är ett sött namn.
  • Tagit vuxna beslut.
  • Plockat blommor.
  • Åkt en buss som stank McDonalds.
  • Gått förbi jätte fina rabbatter som luktade kiss.
  • Sett en man bajsa på offentlig plats.
  • Fått ett djupt skärsår i mitt lillfinger.
  • Gjort illa min axel igen.
  • Insett att små elaka ord gör mig jätte ledsen.
  • Sett två fångar spela basket.
  • Skrattat hysteriskt med mina vänner.
  • Tränat ruset av mig.
  • Planerat sommaren.

& kommit fram till att allt som har en bra början har ett bra slut.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0