Glad Påsk.

Ja då är man på väg igen, Arslet fullt av stickor! Glömde polera kvasten,
o inte hitta ja kattfan heller, så ja tog grannens, den är röd, så nu får
de andra kärringarna nått att skratta åt. Men jag har iaf en espressomaskin
med mig, man är väl modern. Vi syns på Blåkulla! Glad Påsk.

min älskling har somnat eftersom han är sjuk, snart kommer det påskkärringar
och knackar på dörren, jag ser dem genom fönstret nämligen. & jag har suttit och
filat på min tatuering och den är jätte ful haha, men som tur är gör ja gden bara för
att jocke ska kunna rita om den, men han måste få en aning om hur den ska se ut.
kanske lägger in en bild sen, men kanske hinner ändra mig också är ju trotts allt
tre månader kvar tills den sitter, vi får se. Kvällen bjuder kanske på bio, eller middag
hos min farbror vi får se.. och vilket vacker väder vi har? håller ni inte med. ursch.
jag som äntligen började tro att det deppiga var över för gott, men bättre med regn än
snö.. idag upptäckte jag att jag hade yttligare tre stora märken på benen från någons
trevliga bandyklubba,  alla var hysteriska igår. svinkul. Nu ska jag baka, eller åtminstonde
förbereda en Vitchokladmousse till morgondagen. glöm inte o önska varandra Glad Påsk.







Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv; Vad för nånting ? jag förstog inte vad du syftade på :p

2009-04-10 @ 19:15:13
URL: http://jennilie.blogg.se/
Postat av: jennilie

jahaa, nej det är (var) mitt riktiga hår. Innan jag klippte mig. Bilden är gammal (:

2009-04-10 @ 22:22:25
URL: http://jennilie.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0