Allt kan inte alltid vara sådär fantastiskt bra.

Saker du kanske inte visste om mig.

  • Jag har världens finaste att dela allting med.
  • Ändå känner jag en slags oro varje gång jag inte är tillsammans med honom.
  • Jag har aldrig upplevt känslan av att allting är alldeles perfekt.
  • Jag gråter ofta, flera gånger per dag.
  • Jag är ett kontroll freak.
  • Jag vill ha barn och bli gift inom 7 år.
  • Jag brukar "be" till gud, och ibland tro att det faktiskt sker mirakel pga det.
  • Jag är beroende av shopping.
  • Jag lider av grym svartsjuka.
  • Jag vill inte bo i lägenhet (lantis?) trotts att jag vet att det kommer sluta så.
  • Jag har stora & många framtidsplaner, kanske för stora.
  • Jag älskar att köra fort, vems fel kan det vara?
  • Jag tar studenten om cirka 10 månader.
  • Jag blir aldrig sjuk utan får isället små äckelvirus i munnen.
  • Jag tror starkt på spöken.
  • Jag mår ofta dåligt över små beslut jag aldrig tog eller aldrig gjorde.
  • Jag kan sitta och stirra på min käraste i flera minuter bara för att
    övertyga mig om att han faktiskt är bara min.. det känns.















Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0