Jag är en vampyr, jag suger och spyr.

det blir dålig uppdatering men har inte tid, i fredags så var jag och gymmade
med Elli på morgonen, sen kom johan och så klippte jag honom, han även med
pappa.. sen vid fyra åkte jag och jobbade, slutade halv elva..
hämtade min kära hos Martin, sen åkte vi hem och såg film mm. i lördags gick
vi upp hyffsat tidigt, åkte till norrtälje handlade lite sen iväg på kräftskiva hos
oscarssons med allt folk, trevligt.. Idag mår jag bra konstigt nog, vi var ute och
gick imorse en lång promenad som hör till vanligheterna.. sen så bakade vi,
sen kom Maggan hit och så fixade vi bröllopsbilderna, blev jätte bra. Sen har vi
bara tagit det lungt, nu lagat mat och så har fabian åkt i väg på match, ska hinna
se en kvart innan jag åker och jobbar.. 16:30 - 22:00 money money money.
det hjälper.. men nu i brist på annat, lite jobbiga frågor..  ska lägga in lite bilder.
imorgon kanske, eller någon annan dag.. det som hinns med.

jag är/har.
Jag har gjort graviditetstest? Ja.
Jag tänker innan jag gör saker? ibland.
Jag är envis? Ja
Jag går efter utseendet på tjejer/killar? delvis, men delvis inte.
Jag skriver poesi? jag skriver mycket, om man kan kalla det poesi vet jag inte.
Jag är emot mobbning? självklart.
Jag sover med lampan tänd? Nej.
Jag snarkar? oh no.
Jag pratar i sömnen? Ja, det sägs så åtminstonde.
Jag är bra på matte? jag är värdelös på matte.
Jag har suttit i fyllecell? haha nej.
Jag har fler än 3 prickar i polisprotokollet? nix.
Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat? nej.
Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad? nej.
Jag kan slicka mina egna bröstvårtor? inte testat?
Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning? nej det tror jag inte.
Jag är bortskämd? kan hända.
Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv? nix.
Jag har piercingar på andra ställen än öronen? yes.
Jag har tatuering/ar? nej, men om en vecka.
Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften? hmm, ja.
Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv? Ja.
Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln? nej.
Jag skriver fort på tangenterna? ja. (datanoörd?)
Jag är beroende av något? en massa kärlek.
Jag älskar mina föräldrar? JA.
Jag läser? ofta.
Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag? om kläder räknas som ingenting så ja.
Jag har bra självförtroende? olika.
Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt? Ja.
Jag vill plastikoperera mig? nej det tror jag inte.
Jag är teknisk? Mm, ännu mera nörd? haha.
Jag talar dialekt? nej.
Jag hatar pizza? nej.
Jag hatar tacos? nej.
Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover? 2.
Jag har sett mina föräldrar ha sex? men vafan nej.
Jag har ofta huvudvärk? för ofta.
Jag är lättpåverkad? olika.
Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis? haha nej,
Jag trivs hemma? JA.
Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat? nej men ostbågar.
Jag har fler än 3 riktigt bra vänner? ja.
Jag har körkort? JA, fan vad bra jag är. man får skryta.
Jag har snusat/snusar?  nej.
Jag tränar? Ja.
Jag biter på naglarna? hihi. ja.
Jag rakar mig under armarna? ja!
Jag rakar benen? ja!
Jag rakar mig på armarna? nejnej.

Kommentarer
Postat av: thess, 17 år och snart mamma

denna lista snor jag :>

2009-08-30 @ 17:30:01
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-08-30 @ 23:53:09
URL: http://gabbioalex.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0