Christmas eve

Väldigt dålig uppdatering, men har jobbat i princip hela tiden och när
jag inte jobbat har jag slösat alldeles för mycket pengar på julklappar
och bakat och trixat.. Nu är julen över, och jag ska säga att jag är super
nöjd med årets jul, både över det jag gav bort och det jag fick..
Kan väl säga lite smått det jag fick, presentkort här och var, en sax,
en fotobok, dolce gabbana parfym, samlar vinglas och coktail glas,
en shaker, hörlurar, Elizabeth Arden,  Lacome hud vårdsprodukter osv.

sammanfattar gårdagen med bilder, nu har jag åter igen fullt upp..
mitt i min förskylning. puh.
























Kommentarer
Postat av: Carro

sluta stressa kvinna!

2009-12-25 @ 19:30:26
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0