Friday im in love.

Imorse hade jag planerat att gå ut och fortsätta med mina vinter
foton, men då var det helt plötsligt 3 plus grader.. jag röstar för frost och
minus.. trotts att jag fick världens sladd på bilen igår, tror mitt hjärta
hoppade ur.. jag som vill börja köra rally tänker ni, men jag var mest
rädd om bilen och kanske lite om mig själv.. Har klippt johan nyss och klippte
och slingade även linus också.. länge sen jag träffade min kära vän, så var
verkligen trevligt.. när jag kom hem högg jag tag i smörgåstårtan jag
bestämt mig för att göra, och den doftar ljuvligt så hoppas den smakar
lika bra. bjuder på några bilder.. ikväll ska jag ta det lungt, ta tag i
mitt projekt arbete och sen kommer älskling hit.. imorgon är det jobb &
en lång bakdag.. jag är tággad! seeeeeeee you.



'


som sagt, min egna första smörgåstårta.
& så lite bilder ifrån gårdagen i gävle.





Kommentarer
Postat av: thess, 17 år och mamma

såg riktigt smarrigt ut! :)

2009-12-04 @ 22:17:20
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här är en bra bil att sladda med! Din far får väll lätta på lädret nu!!!!!!

Postat av: Anonym

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2009-12-09 @ 23:32:43
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0