Jag fick låna en ängel.

mitt huvudvärker och jag känner mig sur, över ett jävla kuvert eller
hur fan det stavas.. har äntligen tagit mig tiden att fylla i inackoderings
bidraget, så tänkte lägga det på lådan ikväll då jag ändå ska ut och gå
men vi har bara kuvert med pappas fula loggor på.. typiskt. Menmen, jag
får helt enkelt vänta tills imorgon, vilket betyder att det skcikas på onsdag. suck.
Imorgon är vi iaf lediga, superskönt.. då kommer nog fia o otis och kollar
på fotona vi tog i fredags, sen ska jag, anna och caroline träffas och fika
och smida stora planer.. låter lovande tycker jag.. sen är det träning som
gäller, ser inte fram emot jul schemat.. inte alls som jag vill. bu. nej nu
ska jag vila min skalle, invänta nånting bra på tv och kanske ta mig en
knäck & lite julmust.. vi får se om jag skämmer bort mig själv så mycket.
Men jag är glad, för jag lämnade in projektet i tid.. alltså det var klart
när jag kom till skolan, vilket inte speciellt mångas var.. så plus i kanten till
alla oss som hade våra projekt klara idag.. sånt gör mig glad när man
faktiskt är i tid.. på onsdag ska vi på museum och sen ska mikey hit
och så ska vi baka till torsdagens avslutning  ska bli myspys.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0