snow.

det bästa med söndagar är att då får man verkligen lata sig.. utan
att tänka " fan vad lat jag är" eller " gud vad dålig jag är som bara ligger
här och kollar på tv" jag tycker det är mer än okej.. om man inte jobbar
och kör i diken.. men det är en annan femma.. det här blir sista gången
jag nämner det, antar att människor lär nämna det flera gånger.. men för
mig är det sista nu. haha. jag levar ju trotts allt. Eftersom min käft inte vill
mig väl, blir jag nog hemma imorgon.. en helgs jobb var inte var jag behövde
men var så himla tvungen tyvär.. imorgon ska jag ringa tandläkaren och
boka tid för att DRA UT 2 STORA FETA TÄNDER.. jag är inte speciellt
sugen.. men dem måste bort,.. min problem måste bort. ska försöka öva på
att öppna munnen så jag kan äta imorgon, lär behöva dras med det här
en vecka till åtminstonde.. värdelöst. men puss på er iaf.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0