snowflakes & 19 minus grader.

Tänk om alla underbara ögonblick gick att få med på bild, alla träd som
glittrar, den vackra solen som speglar sig i det skimmrande gräset.. all snö
och alla hala väger och täckta skogar.. jag älskar känslan och jag älskar det
här.. Kommer ha fullt upp tills efter jul, jobbar iprincip hela tiden och har en massa
klippningar som ska göra, o en massa annat.. Har iaf idag räknat mina julklappar
och tänker inte berätta hur många det är, jag skäms nästan. men o andra
sidan så gör man bara andra glada så jag är nöjd.. Har tillbringat hela dagen
i uppsala med älskling och mamma, julhandlat rent av.. sen agerat taxi chaffis.
vart med mina äklsklings ungar, klippt Vivvi.. ännu en körning och kvällen avslutas
med Nya Wallander - Skytten.. puh och hej.. Imorgon ska jag upp tidigt och fota..
sen ska vi ut och åka pulka i princip hela dagen, jag min fam.. min älskling och
såklart mitt kära gudbarn och allt vad det innebär.







Kommentarer
Postat av: Linda

Fiina paket Bella!.. Du e verkligen konstnärlig!

2009-12-27 @ 21:26:18
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0