time to relax.

Det blir dålig uppdatering, för jag har så fullt upp. den lilla lugna stund
jag har, tillbingar jag med mina kära istället för datorn.. Julen är över,
Fjällen är bokat, och en kvälls jobb är över.. imorgon väntar en dags jobb,
tisdag lika så.. på onsdag är jag ledig och då ska vi inhandla allt inför
en hejdundrans nyårs fest.. även allt i lokalen ska fixas och trixas med..
fullt upp med andra ord, hinner nog inte höra av mig innan det nya året är
kommet.. vi får se helt enkelt.. nej nu bjuder jag på några snabba bilder
för sen väntar sängen, måste vara laddad inför en hård arbetsdag. puh.














Jag har kommit på att min faster och hennes man måste vara sjukt söta.
för hur skulle annars två ungar som dessa vara så förbannat ur gulliga
att man bara vill krama ihjäl dem? Jag kan bara säga att
mina gull kusiner är BÄST.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0