winter outside.

lite dålig uppdatering kanske.. hur som helst så har December
dagarna bestått av paket, vi har ju börjat med våra varje dags
paket nu, jätte mysigt och skit kul.. & jag är så glad över att graderna
slagit över till minus och att det är vitt ute av kyla/frost.. så idag
ska jag ut och foto lite tänkte jag.. slapp jobba igår, eftersom det
hade blivit någon dubbel bokning av något slag.. men pengarna
fick jag änd så jag klagar inte.. sitter och funderar vilka jag har
kvar julklappar att köpa till. tror det bara är pappa faktiskt..
så skönt.. däremot kanske en julklapp går åt pipan nu, men jag
hoppas det fixar sig.. nej en dusch och sen ut på en tripp i ´skogen.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

ser fram emot härliga bilder :)

2009-12-03 @ 12:55:13
URL: http://ellinorfrom.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0