Ett hål i mitt hjärta!

Idag var världens onödigaste dag, kom till gympan vid tio, böt om pratade
med Janne och sen kom vi som satt kvar o pratade med honom att vi skulle
ta en promenad och sen planera våran träning tills nästa gång, så slutade
igen halv elva. och eftersom gympa är min enda lektion på fredagar så
slutade jag då, topppenbra. åkte och handlade lite småsaker, och blev
riktigt ledsen och besviken, det gör ont i hela mig. men jag överdriver jag
vet att jag gör det, men ändå gör det fortfarande lika ont. Sen satt jag framför
två tjejer på bussen och kunde inte undgå att höra deras prat, om vänner och bråk
och relationer. Sen kom det några kloka ord ur den enas mun, dom löd ungefär
såhär " Kärlek och hat är ju nästan två lika & starka saker, för när man hatar
någon så lägger man sitt halva tänkade och sin halva koncentration på den
personen, precis som man gör med den personen man älskar. Den finns
ständigt i ens tankar." Alltså älskar man ju den man hatar, ungefär iaf.
det fick mig iaf att tänka till, och jag ska inte lägga ner en enda tanke till på
någon jag hatar, inte en enda. Ikväll ska jag till fanny och dricka vin. Yes!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0