För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

Igår mådde jag inte helt okej, och somnade direkt efter träningen som jag ändå
lyckades ta mig igenom. idag har skolan varit lugn, men känns rätt onödigt och
värdelöst ändå, hade tävling iaf och den gick väl sådär. Ikväll ska jag bara ta det
jätte lungt, vila upp mig för min kropp mår inte allt för bra än. Kolla på Lipstick Jungle
och anda avenyn. mihihi. kanonkväll alltså! blir nog även oth och pb. ibland får man
vara sådär jobbig med och följa alla program, tycker jag iaf. Imorgon ska vi gå
igenom projektarbetet som ska lämnas in sista skoldagen i december, om jag inte
minns fel. Men att tänka " jag har lång tid på mig, jag börjar sen" var ingen bra idee
tippsade treorna om så är nog lika bra och ta tag i det på en gång. Nu Shear Genius


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0