ho ho ho ho hockey FRILLA!

Idag hade jag skäggkund, vaktmästar björn var på besök och han var både
social och inte, eftersom han ibland sjönk in i en djup sömn. Idag har jag
ätit korvstorganoff som är det värsta jag vet, också köttbullar och potatis som
inte heller är någontopp mat, men det slank i utan problem, alltså har jag
börjat blivit vuxen? haha, alltså har jag kommit ur stadiet man har när man
är fem och bara petar i maten, och tillslut får nånting annat. Im proud.
Imorgon ska vi till Loreal, lär bli lite shopping då också antar jag, sen ska jag
hem och då jävlar är Innebandy som gäller, jag har taggat i sex dagar nu så
imorgon blir det till tusen. och jag vill bara ha helg, Alla Hjärtans Dag. myspys.

det skulle inte sitta helt fel just nu.




Thaaaaaaaaaaaaaaaailand.


Kommentarer
Postat av: Fanny

vad är det vi ska göra på loreal? jag är jätte sjuk :(

2009-02-10 @ 21:30:51

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0