Man vet inte vad man har, förns man har förlorat det.

Idag var det en tidig uppgång, och i skolan var det tävling. som gick som det gick.
det går inte att göra allt fult snyggt, länger in bilder senare. Mitt huvud mår inte okej.
som varje måndag, antingen är det för att man har fått tagit det lungt och sen tvingas
gå upp skittidigt, eller så är det sykiskt, för att jag har träning. Inte för att jag inte vill
träna, men för  att är så himla tvungen hur dåligt jag än mår. Har legat i sängen en
lång stund nu, men det vägrar ge med sig. Så får se om jag bara tittar på idag på
träningen eller om jag är med lite, risken finns nog för en spya mitt i gympahallen
då, kanske inte alltför trevligt för dom som ska ligga där och göra situps mm. sen.
Snart kommer iaf Mamma hem med mat, min lillebror höll på att bli påkörd idag också
men en tvärnit och en mors hysteriska skrik kanske räddade hans liv, däremot
snuddade bilen benen så han är rejält chockad min lilla pingis. Så han ska få en bamse
kram av mig när han kommer hem. Jag vill sjunka ner i koma några dagar, eller
veckor. det kanske skulle kunna få er att förstå. vad vet jag. Imorgon blir det halv åtta
bussen, känns något bättre än tio i sju iaf!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0