we leave tonight or live and die this way.

Jag är så jävla sur och så jävla ledsen,  jag kan inte förstå. jag kan bara inte göra det.
och det gör ont i mig att ens behöva säga att jag är sur, att jag är sur på någon
jag inte ens känner, att en människa jag inte känner kan få mig så ledsen och så
ur balans. Jag vill inte förstå det. och jag kan inte förstå hur människor kan vara sånna.
hur människor inte bryr sig överhuvudtaget, hur det bara finns dom i sitt huvud och
ingen annan. Hu är det möjligt? Att från en dag till den andra, sluta bry sig helt och hållet.
Nej, hur mycket jag än försöker förstå det så går det inte. & jag är rädd.
rädd för hur världen ska sluta, när ska man få bli vuxen och slippa det här livet?
för jag orkar ärligt talat inte leva i det just nu,  jag gör inte det.
det här är inte hur jag trodde att livet skulle se ut, snälla säg att jag får
vakna upp ur den här hemska drömmen nu, någon snälla.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0