A pretty little girl with a bow in her hair.

idag har det vart en skön dag i skolan, kom fyror från ekerö för att få
sitt hår fixat och min pojke jocke var skit söt. sen färgade jag min äckel
brud, och då menar jag äckel. förstår inte hur jag ska lyckas få henne
snygg. sen hann jag med tidiga bussen, men vid kvart över fem fick
jocke syn på mig, så då hade jag turen att få skuss hem tillochmed.
ibland har man flyt, ibland inte. Nu har jag precis ätit, funderar på att
ta mig en springtur ikväll, imorgon är det yrkesprofilering och emma o
mahak ska på Dm, lycka till brudar. för oss som blir kvar i skolan, ska
vi pröva på dom andra programen på skolan. ska bli skitkul. Jag längtar
efter att få bli stor, för jag vill verkligen skaffa mig en bebis nu. och som det
är nu skulle det aldrig gå, men omk några få år. dåså. ha en bra kväll.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0