Det är kallt som i stenhus.

Jag glider ifrån allt, vad var jag en gång? Jag förlorar mitt fokus, vad drömde jag om?
Rör mina händer. Du måste förstå. Jag orkar inte förklara, försök och se det ändå.
Dom sa: "Allt är till salu" Jag sa: "Kom älskling vi går" Jag kunde ställa mig naken, jag
skulle mena en del. Men ett dreglande lejon, skulle ta det helt fel. Kom inte för
nära, du vet hur det blir. Jag ser vart du längtar, o du ser hur jag mår. Inget vidare rus.
Jag försöker få in alla ord som du sa, men du vet hur dom smakar.
Det är nånting skumt med stan just idag, det är nånting som knakar.

jag är så besviken och så ledsen.
ni håller det ute och ni släpper inget in.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0