fredag hela veckan.

hela helgen har bestått av fotboll, en massa hysteriskt skrikande och hejjande
som deffenetivt gav resultat, rånäs kom till final. där dom visserligen förlorade
men förkänande att vinna, jag är skit stolt över att kalla mig själv ett fan och även
känns endel av dessa gubbar. ikväll ska jag och min älskling ha nattskridsko
åkning, jag har längtat ihjäl mig efter att få knyta på mig skridskorna och imorgon
ska jag och mamma åka och köpa mig en ny säng, ska byta ut min gamla 120
mot en 160. jag är riktigt taggad på att få kasta mig ner i den redan. sen fyller
farmor 66 och då ska det firas. Jag tror jag har lovat att komma ner till rimbo på
onsdag och träna med damerna också, pirrigt.  juste, det är ju så att en
kär vän till mig snart fyller arton år, och idag planerades det och jag är så
sjukt taggad på att få fira in hennes dag, åhhhhhe. puss&kram.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0