I taket lyser stjärnorna.

Idag blev jag hemma, känns som att jag väntat på det här alltför
länge nu, så det var nog dax. Jag känner mig redan bättre, så imorgon
ska jag nog orka mig till skolan. Jag har sovit bort nästan hela dagen, men
faktiskt hunnit kolla klart på Aprils Fools Day, och även American History X.
som båda var skit bra. och nu när jag satt och kollade på Lipstick Jungle
som helt klart är en ny favorit, så får jag se att en av dom finaste böckerna
jag läst, I TAKET LYSER STJÄRNORNA ska komma på bio. åh jag är helt
överlycklig, det kan nog slå det mesta. mihihi. nu väntar jag på att min man
ska ringa och sen ska jag laga mat till mig och min bror. yummi.

kolla trailern här!
http://www.sf.se/filmer/film?filmid=15004018

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0