jag hatar söndagar, dom ger mig inte ett skit.

så var vi här igen, dom lediga dagarna går alldles för fort, och dom
icke alldeles för sakta. Men helgen har varit kanon, igår åkte jag och
min kära till thuns, min mor följde även med. där vi iofs inte hittade
speciellt mycket, men det känns bra att få komma hem med mycket
pengar igen.  sen åkte vi till min faster, åt en god middag och spelade
poker, runt elva åkte jag och fab hem för att kolla på Eden Lake, som
jag verkligen hade hoppats på. men den höll inte sina förväntningar.
så efter den gick jag och lag mig, samtidigt satt min man fortfarande uppe
för att kolla på hcokey. jag förstår mig fortfarande inte på det där,menmen.
Nu ska vi kolla på April Fools Day och Wild Child, sen åker han på match
och jag på träning. Den här veckan har vi nytt schema, ingen sovmorgon till
halv åtta inte, nej nu får jag pallra mig upp till tio i sex. så typiskt.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0