my boy.

En vecka kvar tills skolan börjar, och jag känner att jag skulle behöva
mycket längre lov än det. Jag vill bort, till ett  varmt och fint ställe. kanske
tillomed flytta dit, för en stund iaf. Ikväll är det gottröra cupen, eller snarare
hela helgen men jag börjar med ikväll, som kommer avslutas sent.
dagarna sen jul har varit fyllda med massa trevliga saker, jag har fått
umgåts supermycket med min älskling och också varit med en efterlängtad
kär vän, världens bästa karlsson.  Igentligen finns det bara en liten bit i
mitt liv som fattas just nu, men om jag ska vara ärlig så ligger inte det
i mina händer längre, till en början gjorde det, men jag har insett att jag
inte behöver det lika mycket som jag trodde, och jag antar att det inte var
speciellt äkta heller för den delen.  Nu ska jag nog ta på mig mina skridskor
och bege mig ut på öppet hav, eller på is på en sjö. funkar lika bra.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0