tretton!

okej dagen är avslutad och det blev en dag full av måleri, designare och
massa nya människor. och det är ju det som är själva tanken med St:Martins
yrkesprofilering, så den gick i fullo. och jag säger nog tackolov för att jag inte
gick måleri, ( som jag sökte till) det var skitkul, men skitsvårt. efter det kom
jag hem, åt pannkakor och sen iväg på en timmes gym efter det brakade det
loss, och då menar jag brakade 90 minuters Ki-Box, så nu är min kropp helt
slut, men det är alltid lika kul. verkligen. och fabian, jag luktar äcklig hockey
hanske, så jag ska försöka sluta klaga på dig. Men finns det nånting mer
äckligt? än en svettig hanske? fyyy. Jag hoppas verkligen att Rimbo kan få
Ki-Box i höst då vi får ny lokal, om det nu blir så, för jag lovar. det är efterlängtat.
Idag är det den 28 Januari och idag är det tretton år sen jag bröt mitt ben, och
tvingades bära gips under en lång period eftersom jag säkert en gång i veckan
hade sönder gipset och fick gipsa om. Det var min mormor som skickade ett
gulligt sms och berättade det, aningen kul faktiskt eftersom jag gått och funderat
flera gånger på hur länge sen det kan ha varit, så nu fick jag mitt svar. Imorgon
då ska jag ner på gymmet och så kommer även en efterlängtad älskling hit, jag
har längtat hela den här veckan efter att få bara ligga i hans famn, myspys. godnatt.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0