vi kan inte slita ur en sida ur livet, men vi kan kasta hela boken i elden.

nu är jag här igen, ingenting och göra? nej.  kvällen blev som sagt inte
som jag hade planerat, istället åkte jag med min familj ner till rimbo för
att köpa provianter att fylla vårat kylskåp med, sen besökte vi även min
bror, för att se hans hamster Kitty, haha. den var iaf stensöt, och jag vill
också ha en! sen lagade pappa en skitgod middag, och nu har dom lämnat
mig ensam hemma, och jag funderar på att skämma bort mig själv lite.
En Annans, Mango och banan smoothie, ansiktsmask och så Prinsen&Jag
på det, kan inte bli en skönare kväll tror jag. Imorgon blir det en sväng på
stan med fanny, lite små saker ska införskaffas och en fika var länge sen.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0