blåbär.

Bion var grym igår, och jag skulle förklara för alla att den är baserad på
lite utav en verklig händelse, Maffia killen som är jagad över hela landet
nu & som desutom ska skriva en bok om det? men kan inte komma på
vad han heter o därför tror ingen mig, typiskt.. hur som helst, efter det
åt vi kina bufe på ett jätte mysigt ställe, mitt favvo i  uppsala. även en öl han
slanka in.. Imorse åkte fab hem tidigt, och jag körde till Thuns där det
inte blev så mycket handlat men en väska, kalsonger till fab, och sex coola
whiskey glas åtminstonde.. sen åkte jag med ut på sjön, och sen blev
det lite blåbärs plock.. och nu väntar jag på middag och senare blir
det Årets första Blåbärspaj ( egen gjord) mmm, mumma!!










Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0