IZABELLA 18 BÄRS.

Kan igentligen låta rubriken tala för sig själv, och även lägga till att
jag är dåligt nervös, dåligt stressad och dåligt pirrig.. på igentligen
ingenting kankse? eller, hur känns det att bli myndig? att få göra precis
som man vill.. jag undrar. hur som helst så har jag levt i 18 hela år
om precis 59 minuter, 00.59. helt sjukt igentligen, och att den dagen
man pratat och tänkt på ändå sen man lärde sig vad det innebar är
kommen? jag kan inte fatta det,  men imorgon (idag) har jag två sista
viktiga körningar framför mig och sen aldrig mera körskolan, förutom
då tiden är inne.. en lättnad,  sen ska jag hem fixa allt jag hinner och
sen iväg på utgång med brudarna.. lovely. på lördag är det ännu mer
som ska göras, allting ska fixas och det 'är inte lite, men jag ska greja det.

SÅ JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA, JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR
JA VISST SKA JAG LEVA, JAG VISST SKA JAG LEVA, JAG VISST SKA JAG LEVA
UT I HUNDRADE ÅR!! HURRA HURRA HURRA FÖR MIG SJÄLV ARTON FUCKING JÄVLA ÅR IDAG.



Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis Bella! Ha en riktigt trevlig födelsedag!!!

2009-07-03 @ 20:54:24

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0