lovely.

JA, ja är ju ledig.. herregud vad skönt det är, dessvärre känns det
inte alltför kul att all energi som lags ner inte gav några extra kilon i
plånboken utan snarare några mindre kilon.. men jag är glad ändå.
Idag har jag kört till Uppsala, handlat en massa flytta hemifrån saker
jätte fina glas, tallrikar, te koppar, skålar, vaser o diverse ting..
även fått ett samtal från min käraste vän & mig själv pirrig som ett as
i bakgrunden hör honom säga, Jag klarade det, jag klarade skrivningen..
nu väntar ett ännu större pirr och jag håller tummarna och väntar på
nästa samtal imorgon.. Dessutom blev idag Hotellet i MAlmö bokat,
och Hotellet i Göteborg bokat.. så från och med den 22 Juli till 26 Juli
befinner jag mig inte längre här, weho. underbart ska ni veta..
imorgon vill jag åka till Tyresö, till Inzo köpa en hel del grejer och slinga
mitt hår, får se om min kära  vän Angelica är på min ide.. 3 timmars
buss + tunnelbana känns inte alltför mysigt va? men vad jag gör man inte.
nej nu ska jag njuta av att få vara vaken länge.. i love it.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0