Miss halfway.

Gillinge var helt sjukt kul, ja jävlar.. det var grymt.. jag har skrattat
åt det och min körkamrat ändå sen igår och lär fortsätta, hon var
grym(t dålig) haha och jag var inte rädd? hursomhelst ännu en
sak avklarad, två återstår.. igår efter det så lagade jag en middag åt
mig o min kära, sen kom Mikaela och David och vi fikade på min
kladdkaka med rosa grädde o jordgubbar, och planerade resan..
börjar närma sig nu, sen åkte dem hem och jag till Oscarssons och
klippte både Hanna och Becca, sen hem igen och sov skönt..
upp tidigt imorse åkte till uppsala, köpte ett par byxor, en blus, en kjol,
ett linne och ett par skor. jag älskar allt. ville ha allt på samma gång ikväll,
bjuder på lite bilder.. Nu håller vi alla  tummarna för bättre väder?
Imorgon blir det bio och stek om solen vill visa sig?





















Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0