Back on track.

Ja det var länge sen, i onsdags efter att körkortet blev mitt drog jag
och fabian med bilen full, till sumpan. hämtade Mikaela och David och
drog vidare ner mot Malmö, väl nere i Malmö blev det mest sova, på
morgonen gick jag och fabian upp tidigt åt frukost och gick runt lite, sen
gick tröttmössorna upp, och vi åkte mot Köpenhamn, världens besvikelse
och svindyrt men lite dricka  fick vi med oss hem iaf, sen vidare til Götet.
och väl framme vid vårt  Spar Hotell så packade vi upp oss och begav oss
sen ut.. resten av dagarna har varit trevliga och fartfyllda, Liseberg, Shopping,
God mat, God dricka, Rosa Pantern, P2 och massa annat. nu är jag tillbaka
och igår kväll kom vi hem sent, då vi behövde vända nästan hemma för att
åka tillbaka till sumpan för att lämna Davids bilnycklar, sen en skön säng
och film.. det har varit riktiga underbara dagar.. Idag har jag kört till Gottröra
med jim och tagit kort, haha, känns så sjukt att jag får sitta i bilen själv nu.
sen stått i Repan och sen käkat med min bror, hans tjej och mammi.
Nu ska vi se nya Wallander Kuririen och sen ska jag nog lägga mig. kan va skönt
att lägga sig hyffsat tidigt för en gång skull. bjuder på bilder, så många jag orkar.

Onsdag Malmö!














Torsdag Malmö










Danmark














Göteborg


















Fredag Liseberg





































Lördag























Söndag







Enyoy.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0