en vecka kvar.

Idag är en bra dag, körningen har gått super.. jag har fått solat
ordentligt för första gången detta sommarlov i Väddö, och nu ska jag
köra till Knivsta och kolla på fotboll, bättre än så kan det inte bli.
Jo jag fyller 18 om prick en vecka, damn.. jag är på G.
& då slutar även denna intensivkurs och det innebär att ni vet vad. weho.
Även tråkigheter, som att min kära man skrev ett sms sex imorse och berättade att
the king of pop är död, Michael Jacksson. tankar till han idag.
Nej nu är det brådis, ska försöka hinna spela in fotbollen också.



Kommentarer
Postat av: Fanny

ja jävlar, nu börjar det närma sig! fasiken vad skoj vi ska ha.

2009-06-26 @ 20:29:54
Postat av: Sanne

Sv : åh, gud, det låter kanon det! Jag är inte riktigt hundra på hur jag vill ha det, men jag kan titta runt lite på nätet och se, så kan vi kanske komma överrens om någonting snart? :) Mvh Sanne

2009-06-28 @ 20:03:28
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0