fyfan vad allt är bra.

Idag är en bra dag, vämen hälsade på och jag träffade caroline och kollade på
fotboll, jag har lagat en suvärent god middag till hela min familj plus nicks tjej
och fabian, eller nej fabian är i min familj nu så han ingår i den, vi har spelat
vollyboll och ätit glass och goda frukter, nu väntar det sista pluggandet för
den här terminen förbaskat skönt.. jag är så jävla glad, förbannat jävla
glad, på onsdag slutar vi 2. och den 24 Augusti kommer vi tillbaka som TREOR
med bara ett år kvar framför oss. åhh vad jag är lycklig.. fan vad allt är bra.

Jag och carro bestämde även att när sommarlovet slagit in så ska vi ta tag
i och ses alla, alla gamla underbara.. och göra en massa roliga saker, dricka
massa gott dricka, och vem vet kanske dra till med en klassiker och näcka
vid det berömda myrberget? jag vet en till som inte skulle banga iaf..
jag är taggad på ett sommarlov nu, och jag känner mig överlycklig hela tiden.






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej men vad gjorde du av den extremt snygga rumpbilden? Hahaha!

2009-06-07 @ 21:28:51
URL: http://carolineilola.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste säga att du har en jädrans snygg kjol Bella ;)

Kram Lina

2009-06-15 @ 18:19:30

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0