Fyfan vad vi är bra!

Jag har tagit sommarlov, i ett regningt kallt sundbyberg & sollentuna..
haft en sista fika som tvåor och hört våran lärare säga " nästa år kommer
ni inte sitta här och sjunga det här utan" och vi " För vi har tagit studenten,
för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten. fyfan vad vi är bra! "
Det kändes på många sätt vill jag lova, ge mig ett fort år. jag har även
badat i en as varm pool, men insett att det var alldeles för kallt i luften för
att vistas där, (den chocken kom imorse) jag har drickit gott, umgåtts med
mina kära vänner som jag förhoppningsvis träffar snart igen..Åkt (taxi) hem med
sofie och hamnat i min egen säng, en skön lättnad idag. Insett att jag
har min första körlektion i början av nästa vecka och att jag är förbannat
nervös, även att det är Midsommarafton nästa fredag och att veckan därefter
så ska jag gå två veckors intensiv kurs och förhoppningsvis ha mitt körkort
efter det, och att jag fyller år fredagen då intensivkursen är slut. Jävlar vilka
veckor jag har framför mig, och förhoppningsvis så blir det lite jobb också.

Ikväll ska vi nog in till norrtälje, sofie och jag. och emma hoppas jag..
därinne möts vi av andra glada människor som också fått sommarlov.. ge oss
lite bättre väder, kom igen.. och imorgon tar ju norrtäljes treor studenten
jag håller tummarna för dom att vädret inte håller vad det lovat, det värsta
regnovädret på flera flera år i Sverige.. för jag minns förra året, och det var inte kul.
Nej nu ska jag börja fixa till mig, eller kanske lägga mig i sängen och se
en film? jag skulle önska att det stod lägga mig i solen och läsa en bok men nej.












Kommentarer
Postat av: Ida

haha okej :P om man pratar Mr Sjöbeck så har vi ju ett gemensamt misstag ;)

2009-06-11 @ 12:08:21
URL: http://idarosman.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0