Kung av sand.

Körningen gick bra idag, pluggade extra mycket, besökte um. och fick ännu ett års
förbrukning av mina älskade piller. även ett kuvär med en massa kondomer följde
med, som vanligt måste jag se sugen ut ellr?  åkte hem.. solade som bara
den men ändå ingen bränna? därefter tog jag det lungt, är ensam hemma dag
och kväll/ natt ikväll så är helt stilla här hemma, förutom den dunkade musiken
i hettan.. sen träffade jag caroline och vi begav oss ut på sjön en stund, myspys.
Fick inget sällskap inatt så ska se på diverse favoritfilmer, dumpad vart det nyss
och nu Into the blue, eftersom den går på Trean.. ska upp tidigt imorgon så bjuder
på bilder från kvällen som det sista för idag, Godnatt.  3 days left.













Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0