no time.

ingen tid, ingen lust, ingen ork..
all min energi läggs på kökortet just nu, allt fokus riktas mot det.
nu är jag äntligen hemma efter två tunga dagar, och ska snart ut
i detta underbara jävla väder på sjön,  och sen kolla på Sverige..
jag är lycklig jo visst är jag det, men det här tar slut på än, jag kunde
inte föreställa mig det här, imorgon väntar sex timmars Teori,
Risketten och diverse ting.. lockande? Men ni kan inte ana hur glad
jag blev när jag insåg att jag ska få semester ersättning på torsdag.
helt oräknade pengar, lucky lucky lucky me. kanske hinner lägga in några
bilder från kvällens båttur återstår att se.. om sverige är bra eller inte?
Ha det helt underbart.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0