JUNI.

Hela året har jag väntat på Juni, Juli Augusti.

Är det inte underbart, att vart man än kollar så skiner solen, och är det inte underbart
att överallt är gräset grönt, och är det inte underbart att säkert 100 olika sorters blommor
blommar överallt, och att det luktar så förbannat gott överallt, det luktar sommar.
det är sommar, och visst är det underbart att få ta sitt första dopp? mitt blev
igår och det var varmt, ingen tvekan på den fronten. och det är 1 Juni vilket är början på
sommaren, och om nio dagar slutar vi skolan, om 20 dagar börjar min intensvinkurs, och
om 1 månad och två dagar fyller jag arton år, det är så läskigt kort tid kvar.. fan
vad jag är glad över en massa saker just nu.

Helgen blev kanonbra, bilder lägger jag upp senare orkar inte lägga in dem..
min kjol från Nelly kom idag, dessvärre var den en centimeter för liten så klickade
hem en ny likadan fast två centimeter större, som jag hoppas hinner komma
hem tills på fredag då david tar studenten, det ska bli trevligt. Idag har jag även
hunnit lagt i en Ask toning i mitt hår, gjort klart Fri curler och insett att någon
måste göra nånting åt sveriges bussar, när uppfanns AC igentligen? herregud.
hur som helst, min kväll kommer bestå av en powerwalk, springa blir jag
alldeles för svettig utav, sen ska jag ner på beachen med emma, ännu
ett dopp i det blå ( gröna) Imorgon, tar vi imorgon. långa dagar men som sagt
vi håller ut ända in i det sista, för nu är vi nära. åhh så nära.




Kommentarer
Postat av: Anonym

det är sjukt härligt med solen, dock ska det ju regna imorn, samt sjunka till 8grader på torsdag. det är ju sinnes :O hoppas det blir finare när vi slutar skolan ist :)

2009-06-01 @ 21:57:03
URL: http://carolineilola.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0