Dagen i bildform.

okej, jag är både ledsen och omotiverad.. all min motivation föll så
snabbt ner tills botten.. och det var nära, jag lovar. riktigt nära. Hursom
helst så tog jsg igenom mig gårdagens körning, som gick bra enligt
mig, men som tillslut blev ett tråkigt resultat ändå, inte pga av körningen
men ändå. lättare att förklara irl.. sen åkte jag med min babe o martin
hem, han på fotboll och jag direkt i sängen för Herr Migrän spökade,
två spy.. ni vet vad jag menar hälsade även på och sen mådde jag hyffsat
okej efter två timmars sömn, imorse gick jag upp halv åtta, åkte in till
stan träffade Mikey, införskaffade lite små saker, åt gott och hade mys..
sen åkte vi hem hit, gjorde egen potatissallad och fixade med annat..
gick ner till vattnet, hem packade en " korg" sen kom Emma och hämtade
oss och så åkte vi vidare till myrberget, dit även johan, therese och felix
kom, lite myspys och grill med annat gott käk. kardemumma helt enkelt
och sen hem till oscarssons, frissering av Sören och sen hem och SO
YOU THINK YOU CAN DANCE. weho. nu ska jag visa några charmerande
bilder och sen antagligen somna i min sköna varma säng. joina?





























En helt fantastiko dag helt enkelt, nu är jag helt slut..
kan även passa på att Gratta kära panna som fyller 18 år idag, eller igår kanske man
säger nu, hursom helst den 17 Juni Ställ er upp.. minns ni? Ha världens bästa dag gull.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0