fan vad bra!

Igår var en skitbra dag, min kropp mådde helt okej, lektionerna flöt på & jag hade en
trevlig prat stund med karolina på lunchen, en efterlängtad dessutom. Sen kom Linda
med sitt tusen meters långa hår, jag lovar. dem flesta inne i salongen blev riktgit
chockade, gjorde kanske 100 folieslingor & klippte av hennes långa hår´, inte allt för
mycket såklart  men ändå. Resultatet blev hur jävla bra som helst, första gången jag
varit så nöjd, damn! Sen kom hennes kusin Nadia, och så åkte vi till Jakan handlade
käk, och så gick vi till hennes andra kusin där charlie var, även söta Nicole. åt gott, och
sen åkte vi raggarbil hem till Rimbo där min älskade man stod o väntade på mig,
sen var Jonas hemma hos oss, fixade bilen och sen blev det en massa mys och massa
teve osv. Vi kollade även en massa resor, och sattsar på Thailand i höst! Känns värt
och lägga några extra tusen på ett bra ställe istället för ett dåligt så så får det bli!
Ikväll är det Innebandy träning som gäller, håll i hatten!

Idag fyller också min kära vän Marika nitton år, Grattis hjärtat!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0