fyfan vad vi är bra.

Idag har det varit en helt underbar dag, ett skit skönt väder possetiva & glada
människor, och en strålande sol som värmde. alltså åh, lyckligare än så kan
jag inte bli. På kundpasset kom becca på besök, färgade hennes hår som blev
så jävla bra, jag måste skryta faktiskt. & jag vill också ha mörkt hår nu igen bara
därför, men ska klara en sommar med ljust, sen så. Sen åkte vi tuben hem, en
trevlig resa, träffade sanne också och sen hämtade min älskling oss tre i rimbo
och så åkte vi hem, nu har jag skrivit klart uppgiften om den Industriella Revolutionen
och mailat in den, superskönt. ikväll ska jag kanske övninsköra igen, känner
presses och sen ska jag bara mysa ihjäl min älskling till teven. underbart.
Bjuder på några bilder, min kamera på mobilen har ställt in ljus och färg av sig
själv så är skit äcklig färg, typ äckelgrå så man ser ju inte alls hur det blev
igentligen men ändå. Jag är nöjd, fem av fem toasters. Fast nu blev jag ledsen för
att jag inte hade kameran med, för det är så mycket finare i verkligheten. åh.






Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0