hej här kommer bakiståget.

okej, min kropp är allmänt seg, mitt huvud värker och det luktar öl utanför
dörren. Alltså är allting precis som det ska vara, gårdagen blev perfekt.
Jag lagade mat som en galning, gästerna kom, vi spelade spel, drack gått,
skrattade oss fulla, bastade som huliganer och rullade oss i snön om vartannat.
åtminstonde jag och david. och idag mår man som man förtjänar, men jag
orkade ändå gå upp kvart över åtta, röjja hela huset från brukar & flaskor och
annat äckel. Laga en kanon frukost åt dem som låg och sov, och sen följa
med min kära och hans bror till Huddinge och till norrtälje igen, osv osv.
Vädret är så sjukt underbart så ska ut och sätta mig och läsa Stieg Larsson
Luftslottet, måste hinna innan filmerna kommer på bio. Ikväll är det Robinsson,
jäklar vad vi taggade igår, mickan och jag. Måste skicka ett sms och påminna
henne, inte för att hon skulle glömma men ändå. Nu blir det en powernap,
sen boken, sen...nånting annat. Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0