med solen i ögonen.

som jag sa, rånäs spöade rö. och mina fötter gick inte att gå på när matchen var
slut, som tur var hade jag en älskling med en varm bil och en varm kropp. tackar för det.
Imorse var jag o mamma o städade så jag känade lite pengar, och nu ska jag
snart iväg till farfar o klippa han så jag får ännu mer pengar så jag kan köpa min
efterlängtade väska imorgon, dessutom hittade jag en klänning igår som jag blev
totalt förälskad i, och tur som jag har så har jag världens bästa man som då sa
att han kan köäpa den åt mig, gladare än så kan jag inte bli. Sen ska jag in till han
ikväll, för imorgon åker han på kryssning så behöver få mysa lite extra. ska be
han köpa en ny parfym när han ändå är iväg också, det kan vara kul. Ha en bra dag.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0