pain in the ass!

jävla äckel ben,rumpa,rygg! jag visste att det skulle bli såhär men ändå skulle
jag promt träna, tänk att en liten sträckning i rumpan kan göra så mycket. 
Tur som jag hade var Anette där, så får bli voltaren & ipren i tre-fyra dagar.
blir det inte bättre måste jag få tid för magnetröntgen, eftersom det strålar i lår
och rygg, yippi!  Men jag brukar ha rätt bra flyt när det kommer till
att behöva gå till doktorn osv, då är allting genast bra, konstigt nog. vi får se, vi får se.
Nu skulle det inte sitta fel att ha min käraste här som kan massera min häck!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

nej jag hade sovit med spolar i håret så från början såg det ut som jag hade afrohår :P men det hängde ner sig.

2009-03-11 @ 23:31:06
URL: http://jenkaan.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-16 @ 17:02:47
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0