summer of 07

Gårdagskvällen bjöd på mysigheter, och dagen har bjudit på en tråkig
skoldag med förjävliga curler, men lite pina ska det väl också finnas antar
jag. hade flyt & hann med bussen hem för den väntade snällt på mig.
och sen skickade jag in fler jobb ansökningar & övningskörde en lång bit
med mamma, skulle åka förbi älskling när dom tränade och lyckades
såklart få kärringstopp då, så typiskt mig. helt klart. Sen stack jag iväg
på träning, och det är värt ett vårskrik för mitt ben klarade av det här idag.
nu håller jag tummarna för Innebandyn på onsdag. Imorgon kommer
beccis till skolan och ska färga sitt hår, ska bli kul. Nu duscha och sen
prata med en underbar man. min man.





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0