tio.

Idag är en bra dag, idag är en dag som påminner lite extra om att jag har
världens bästa pojkvän, att jag är världens lyckligaste, att jag alltid vill vara så
här kär, och tusen saker till. Helt enkelt så är jag en jätte lycklig tjej som har
världens bästa kille som bara är min & idag är en vårandag. Då jag passar
på att berätta för  honom hur mycket han betyder osv. det är bra tycker jag.
och idag fick jag skuss av David till danderyd så jag hann hem med halv fem
bussen, bättre än så kan den här dagen inte bli! Ikväll blir det träning, kan ju
troligtvist inte delta men måste ju ner ändå, och sen åker jag nog hem till
min kära efter att han tränat fotboll med rånäs, weeeho äntligen! vi får se hur
kvällen slutar helt enkelt, ha en kanontrevligkväll!




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0