underbara dag.

Nu ska jag få i mig lite mat, blir nog en efterlängtad thai soppa med räkor. mm.
och sen ska jag skynda iväg till bussen, och hem till babe. Gick kanon att klippa
farfar och antar att han var nöjd eftersom han gav mig 300 kronor, och jag tänkte
direkt " ja, mer pengar till min klipppengaaburk." men jag känner att jag är värd
den här väskan, så jag får ligga i med klippningen så burken växer ändå.
Farmor och farfar åker utomlands på lörag också, med min farbror o hans fam.
jag är inte lite avendsjuk skulle sitta fint att vara lite solbrun nu tills våren, eller
vad säger ni? nej som sagt, skynda skynda.

jag minns, minns ni?

http://www.youtube.com/v/ntYfpWiIquw&hl=sv&fs=1

det vackra sa farväl & jag försvann.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0