vackra kvinna!

skitmatch och skit färjestad! inget o hänga läpp över, nu står medium på schemat!
och tänkte medela så alla vet, att idiotiska, personliga och andra påhopp kommentarer
inte accepteras, så lägg inte ner tid på att vara irriterade och jävliga på någon ni inte känner.
För det varken kommer upp här eller gör er gladare tror jag? ganska självklart ? bra, deal!
Sen, varför har vi poliser? För att vi ska leva säkrare osv, helt underbart bra.
men när polisen har för lite att göra, vilket inte är ovanligt i våra trakter gör dom sånt som
dom tycker är kul, stoppar bilar som inte gör något fel alls, bara för att. ger böter för att
man kanske blinkade försent, snälla. När fan ska poliserna börja göra sina riktiga
jobb? ta fast mördare & våldtäktsmän för det verkar ju vara jävligt svårt för dem.
Jag är besviken och förbannad, snutjävlar. åhhhhhhh, men som sagt vissa kan sin sak.
Imorgon är det jympa, enda lektionen som vanligt. och det är väl som vanligt
egen träning, vilket innebär att ida, fanny och jag går ner på gymmet & kör lite sen går vi
och äter och sen åker jag hem, skönt är igentligen rätta ordet men känns samtidigt
fruktansvärt onödigt. Lägger upp en bild också på en av dem vackraste kvinnorna jag vet.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0