we are, we are!

Fan vilken serienörd jag blivit igen, hittade ett gammal inlägg som visade att jag kollade
på 17 olika program i veckan. Vet inte hur många det är nu, men alldeles för många är
det iaf. Igår somnade jag och min man för sent, men det var värt det. Imorse var det täckt
av snö ute igen, jag är förbannat trött på snö just nu & det ledde till att bussen till skolan
körde i 50 km/h i princip hela vägen till stan så försenad blev jag deffentivt! Sen idag
hade vi som vanligt kundpass, små söta flickor från Ekerö kom för att bli snygga och
efter min lilla tjej fick jag en herr klippning, gick suveränt. Jag gillar äntligen det där med
kunder, framsteg. Sen åkte jag till norrtälje, gick & åt med min man och nu är vi hemma
hos mig, han ska se på hockey och jag som sagt på min nörd serier, haha.  Den rätte
för Rosing och Andra Avenyn står på schemat. Imorgon ska jag ner på stan med
Fanny ett tag, får se om jag hittar ett par fotbollsstrumpor då, alla mina är
konstigt nog borta. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0