bruna ben är bra.

Trotts att regnet öste ner imorse och termometern visade 5 grader så
funderade jag starkt på att springa ur bussen vid ekebyholmsale'n
& plocka alla guldvivor och smörblommor i diket, och trotts att himlen
varit alldeles grå hela dagen och att värmen gått över till kyla så lockar
de knallgröna gräsmattorna farligt mycket, och alla träd som blommar
i vitt och rosa, och alla dofter som får mig att minnas förra sommaren,
och sommaren innan den, och sommaren innan den... och ja ni förstår
principen, allt är bara så jävla bra, och så jävla fint hur äckligt och dåligt
vädret än blir, till o med fågelbajs gör mig glad. Så gud du kan ta dig i
arslet för dåligt väder stoppar inte mig nu. och en sak till, på fredag fyller
fanny myndig. 18 år, och på lördag ska vi till mobet och ha donken partaj
och vi är inte lita dåligt taggade alltså, så jag sammanfattar dagen med
att allting är suveränt. förutom.. ni vet vad. vilket aldrig verkar vilja bli bra
heller, konstigt nog. ni borde veta, ni borde förstå.

Nu ska jag svida om fort, sen iväg på träning.. ikväll kommer tommy och
våldgästar, eller snarare lugngästar? hursom helst, nytt pass sitter aldrig fel.
& imorgon blir det nog skansen trotts det dåliga vädret. mys.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0