bruna fötter.

Jag är pigg som en nötkärna, förutom en fullproppad mage.. typiskt
mig att äta på tok för mycket.. Provet idag gick bra, tror jag åtminstonde
det kändes bra, efter det fixade jag min vän Anita med curler och sen
åkte jag och sofie till Solna Centrum i jakt på klänningar, jag bytte ut
min vita mot en rosa, ett bra byte och fick med mig ett linne hem också.
inte mer än så, bra gjort av mig.. Nu har jag lagat mat och ätit den,
bytt om til Friskis kläderna och ska snart ner och kolla på Rånäs- Rimbo
på IP, därefter och träna. inte alltför sugen på inomhus träning, jag vill
 flytta ut oss, men det kommer bara en två veckor kvar inne nu. underbart.
Ikväll när jag kommer hem måste jag lägga ner hela min själ i böcker och
papper, imorgon är det viktagaste provet på länge i samhälle, herre min
gud. det ska jag banne mig grejja. ha det suvärent!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0